Navidezna resničnost prihaja v avtomobile
7. junij 2022
Tehnologija navidezne in obogatene resničnosti se vse bolj komercializira, njen primarni namen pa je v večini primerov poenostaviti in obogatiti uporabniško izkušnjo posameznikov, ne glede na to, v kaj je integrirana. Eden izmed velikanov avtomobilske industrije Audi je kot prvi proizvajalec avtomobilov na svetu, v svojo serijsko proizvodnjo uvedel način zabave, ki temelji na tehnologiji navidezne resničnosti.
Za kaj pravzaprav gre? Kot so pojasnili v nemškem avtomobilskem gigantu, gre za prenovljeno ponudbo razvedrila med vožnjo. Potniki na zadnjih sedežih bodo namreč lahko s pomočjo očal za navidezno resničnost dolge vožnje izkoristili za zanimivo kratkočasenje in karseda realistično gledali filme, igrali videoigre in in doživljali druge interaktivne vsebine.
V katerih Audi modelih je tehnologija integrirana?
Tehnologija imenovana Holoride je od tega meseca (junij 2022) na voljo v modelih z najnovejšimi nadgradnjami modularnega kompleta informacijsko-zabavnih orodij, ki so ga poimenovali MIB 3. Prav v ta sistem je namreč Audi s pomočjo Bluetootha integriral tehnologijo navidezne in obogatene resničnosti. Nova izkušnja zabave med vožnjo bo tako mogoča v modelih A4, A5, A6, A7, A8, Q5, Q7, Q8, e-Tron in e-Tron GT Quatro.
Cilj te integracije je doživetje vožnje potnikov na zadnjih sedežih povzdigniti na povsem nov nivo. Tehnologija namreč upošteva tudi smer gibanja avtomobila, ali pa recimo pospeševanje in zaviranje. Kako to izgleda v praksi? Če bo voznik avtomobila na cesti zavil desno, bo v isto smer zavilo tudi vozilo (primer: raketa) v interaktivni igri, ki jo bodo igrali potniki na zadnjih sedežih. Storitev bo Audi v začetku izvajal v Nemčiji, Združenem kraljestvu in ZDA, potem pa bo na voljo tudi drugod po Evropi, v Kanadi ter na Japonskem in Kitajskem trgu.
S sodobno tehnologijo ustvarjati dodano vrednost
Audi pa ni edini, ki želi z uporabo napredne tehnologije ustvarjati prednost pred konkurenco. Britanski proizvajalec avtomobilov McLaren se je recimo nedavo povezal s svojim prvim metaverse partnerjem. Cilj? Svojim kupcem ponuditi dovršeno digitalno izkušnjo z nezamenljivimi žetoni (NFT), ki bodo predstavljali njihove superšportnike in hiperavtomobile. Spet drugi proizvajalec avtomobilov, Hyundai pa je v začetku leta na sejmu CES 2022 razkril svoj koncept metamobilnosti, ko je napovedal metaverse povezavo pametnih naprav, s katero pravtako načrtujejo razširitev mobilnost prek navidezne resničnosti.
Hyundaijeva Metamobilnost.