Zeleni partner vašega podjetja: zagotovite CO2 ničelno dostavo z Nissan Townstar
29. julij 2024
Digitalizacija je velik del poslovanja prenesla na splet. Prek mobilnih aplikacij in z uporabo interneta lahko danes kar na dom naročimo praktično vse, od hrane, do notranje opreme za stanovanje. Posledično je tudi konkurenca s področja dostavnih služb vse večja, iskanje dodane vrednosti in konkurenčne prednosti pa zato toliko bolj vneto.
Končnim potrošnikom je okolju prijazna dostava pomembna
Poleg izrazitega okoljskega vidika se z okolju bolj prijazno dostavo naslavlja tudi družbeni vidik z ozaveščanjem in izobraževanjem končnih uporabnikov. Da je ravno njim, torej potrošnikom, okolju prijazna dostava pomembna, je pokazala že raziskava, ki jo je opravilo podjetje Descartes, ki se ukvarja z razvojem logistične programske opreme na zahtevo za maloprodajo.
Vključevala je več kot 8.000 kupcev iz devetih velikih evropskih trgov, ugotavlja pa, da je več kot polovica kupcev zainteresirana za prejemanje naročil prek okolju prijaznih dostavnih metod, 20% pa jih je za to pripravljenih plačati več. Ena petina kupcev je v raziskavi izrazila nedvoumno pričakovanje, da dostavna podjetja že danes uporabljajo električna vozila, medtem, ko jih je dobra polovica pričakovala, da bodo ta vozila uporabljena v naslednjih petih letih.
Podjetje svoje vrednote kaže s svojimi dejanji
Dejstvo je, da je z višjo stopnjo ozaveščenosti o okoljskih temah naraslo tudi pričakovanje javnosti. Tako do odločevalcev, kot blagovnih znamk. Zelene prakse namreč izboljšujejo podobo podjetja ter krepijo njegovo blagovno znamko. Potrošniki raje in pogosteje zaupajo podjetjem, ki izkazujejo odgovornost do okolja.
Vse več kupcev se raje odloča za izdelke in storitve podjetij, ki v svoje poslovanje vključujejo trajnostne prakse, kar povečuje povpraševanje in potencialne prihodke za zelena podjetja. Med te prakse sodijo prav vsa področja v verigi storitve. Tudi dostava.
Katere prednosti prinaša poslovni najem električnega dostavnika?
Prednosti električnega dostavnika je več. Ena glavnih je seveda finančni vidik. Električni dostavnik podjetju prinaša nižje stroške zaradi nizkega stroška vzdrževanja. Poleg tega pa je nižji tudi strošek energije oziroma goriva.
Nezanemarljiv je tudi časovni vidik in optimizacija polnjenja kar na sedežu podjetja, ko je vozilo parkirano, kar pomeni konec obiskovanja črpalk in vodenja porabe goriva.
Prednosti poslovnega najema električnega dostavnika pri ABmobilu.
Elektrifikacija pa prinaša tudi tehnične prednosti z izjemno elegantno rabo, bolj čisto uporabo, tihim delovanjem vozila, pa tudi boljše pospeševanje in gladko vožnjo, kar je lahko še posebej uporabno pri mestni dostavi, kjer so pogoste ustavitve in speljevanje.
Prava izbira električnega dostavnika: Nissan Townstar
Vse zgoraj naštete prednosti podjetje koristi predvsem s pravo izbiro električnega dostavnika. V ABmobilu se že nekaj let podrobno posvečamo električni mobilnosti in glede na naše izkušnje predlagamo: Nissan Townstar.
Gre za električni dostavnik s kar 301 km dosega ter izjemnim 3,3 m3 tovornim prostorom. Poleg tega ima tovorni prostor z dolžino 1806 mm prostora za kar 2 euro paleti. Tehnično gledano vozilo uporablja 45 kWh baterijo in 122HP motor.
In v ABmobilu vam z Nissan Townstar omogočamo testne vožnje. Saj veste, teorija je odlična, a pravi test je, ko v vozilo sedete sami in ga zapeljete krog ali dva. Vabljeni, da nas kontaktirate +386 31 500 400 / info@abmobil.si in predstavili vam bomo možnost rezervacije testne vožnje z električnim dostavnikom Nissan Townstar.